1dfanpage

Alla inlägg under februari 2014

Av Karin - 24 februari 2014 09:09

Hej alla läsare (om jag har några)! One Direction har ju fått dockor som ser ut som dem, men jag tycker inte att de är så jättelika. Eller vad tycker ni?  

Av Karin - 22 februari 2014 17:16

Ahhh, omg. Efter att man har kollat på massa videos på dem på YouTube blir man helt kär. Seriöst. Jag blir först jättelycklig och sen blir jag jätteledsen av att jag vet att mina "fantasier" aldrig kommer att bli verklighet... (Nejdå, jag drömmer absolut inte om att gifta mig med Niall varför tror du deeet?  ) 

Men tänk er att dela en glass med Harry Styles, vem skulle inte vilja det liksom?  

Vad brukar ni fantisera om när det gäller One Direction? Det är så kul att läsa komentarer och få kontakt med er som läser! Så kommentera gärna. Kram /Karin  

 


Av Karin - 22 februari 2014 17:13

Ja, rubriken säger allt. Hur hittade ni hit till min blogg? Det skulle vara jätteroligt att få veta! Via sökmotor (google), någon kompis eller i annonsrutan? Kram /Karin  

 

Av Karin - 22 februari 2014 10:46

Hej! Igår såg jag This Is Us (för andra gången, den första gången var på bio)! Jag vet att det är lite sent att skriva om den nu eftersom att den kom i augusti, men jag vänder mig just nu till andra directioners som inte har sett filmen. Så nu ska jag berätta lite vad den handlar om.


I One direction-filmen ''This Is Us'' Får man se bland annat när de trängs bland fans, backstage, konserter och om livet som artist. Vi får också hänga med killarna när de är ute på sin Take Me Home-turné. Filmen visar också deras framgångssaga, och deras hårda arbete. Jag tycker att One Direction-filmen får 10/10 för att man verkligen fick veta mera om deras liv och hur kul de har backstage. Te.x när Niall kör runt Harry i en soptunna och när killarna åker runt i golfbilar 5 minuter innan konserten ska börja.

Presentation


Hej! Kul att du hittade hit till min blogg. Här hittar du fakta och information om One Direction.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards